Helveteslördagen

Chefen kom på fittarbetsledaren på bar gärning när hon idag började skrika på mig för att jag gjorde fel(världens mest obetydliga fel dessutom), hoppas att hon får sparken snart.

Jag har bara fått i mig en frukost bestående av två mackor, en kiwi och en passionsfrukt.. Så typ 350 kcal.
Borde äta någonting mer men jag är varken sugen eller överdrivet hungrig.

Jag har lipat sönder idag och funderat på om jag ska börja med antidepressiva... Har inte väldigt mycket livslust kvar. Just nu känns det som att det kvittar om jag skulle vakna imorgon eller inte.

Mina föräldrar får hit gäster vilken sekund som helst nu. Jag hatar dom. Och deras barn. Allihop. Varje gång vi umgåtts(flera gånger per år, under hela min barndom) med dessa familjer(5 familjer totalt), så blev jag alltid utanför. Jag har alltid blivit utstött för att jag var näst yngst, så jag tvingades vara med den yngsta av dem alla. Den mest bortskämda, vidriga unge ni kan tänka er. Usch. Jag hatar dom alla. Och deras jävla fittbarn.
Jag tänker inte hälsa på dom. Jag ligger inne i mitt kolsvarta rum(jag älskar att inte ha några fönster) och ska stanna här hela kvällen och natten.

Ikväll ska jag titta på det nya supernatural avsnittet. Den sjätte säsongen har ju satt igång nu! (Dean är ju inte lite het, hade ALDRIG bangat honom. mums.)

Jag ska också titta på Last song och Music and lyrics. Och glömma bort mitt liv. Om så bara för en stund.






http://anzaaah.blogg.se/images/2009/deprimerad_51226378.jpg

Kommentarer
Postat av: Liberta

Hej, jag är verkligen jätteledsen om jag lät kall och konstig! Ber om ursäkt, det var inte menigen.

Jag ville bara uppmuntra dig och din blogg och tycker att det är bra att du bloggar, då man kan skriva ner tankar och känslor och ha kontakt med andra som kanske känner lika eller har någon nära som int mår så bra.

det är allt jag ville säga. Jag har en nära som som du påminer mig om, i tankar och känslor och vet inte riktigt hur jag ska hjälpa henne.



Sen har jag ganska nyligen börjat blogga och är så klart ute och kollar andras bloggar för att få inspiration och kontakt.



Ber igen om ursäkt.

2010-10-02 @ 20:32:43
URL: http://halsocoaching.blogspot.com
Postat av: My

Fin blogg :) Hoppas allt är bra!

2010-10-03 @ 01:19:05
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: kdjfbg

har kollat på din blogg lite då och då.

och jag tycker det är starkt av dig att du startat din nya blogg! och komma ur detta "svälta sig träsket"

2010-10-05 @ 17:47:17
URL: http://metrobloggen.se/makeitgood

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback