Panik och ångest.

Bråkade med pojkvän igår. Han klarar inte mycket mer. Han orkar inte att jag mår dåligt. Han mår dåligt för att jag mår dåligt. Därför ska jag göra allt jag kan för att bli den löjligt glada och sprudlande person jag en gång var.
Jag måste sluta tiden bara driva förbi. Jag kan inte låta livet bara åka förbi mig. Jag måste hoppa på tåget och leva livet till fullo. Därför gör jag som jag brukar göra: en lista(hihi). En lista på saker som ska få mig att må bättre över mig själv.

* Lära känna nya människor - behöver nya vänner helt enkelt
* Gå ner i vikt!!! - vill känna mig snygg och attraktiv
* Sluta slöa och hitta på saker - blir alltid deppigare då jag ligger hemma och gör ingenting
* Börja träna - få saker gör mig så glad som träning
* Ha sex oftare - sex får både mig och min pojkvän att må bättre med oss själva, och som ett par
* Jobba - få pengar, känna sig duktig och uppskattad
*
Bli mer fåfäng - visst mår man lite bättre med nyrakade ben, nytvättat hår och lite mascara!?
*
Börja övningsköra - måste komma igång med det, och ska ta det innan jag fyller 19 men gärna innan året är slut
*

Det var det jag kom på nu iaf...




Kommentarer
Postat av: Eroooticaaa

Hej:) Kolla gärna in min sex & kärleksblogg! Har en massa kategorier för henne/honom, noveller, myter, sextips, relationer och ställningar :)Har haft den i lite över en månad nu och den är till för att hjälpa och ge en rolig och annorlunda läsning:)



Allt du vill veta hittar man inte på Google ;D



Tack på förhand!

2010-07-14 @ 22:26:23
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/
Postat av: Emelie

Gosh, jag måste också lära känna nya vänner! Misstänker du bor i GBG (inlägget över), typiskt, för det är alldeles för långt dit :(

2010-07-15 @ 15:38:06
URL: http://themana.blogg.se/
Postat av: Anonym

träffamig! mölndal ftw

2010-07-20 @ 23:00:05
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback