Tisdag

Är ensam hemma, och det är jävla skönt ska jag säga er!!
jag kan sitta och lyssna högt på proana låtar, titta på thinspo osv. utan att oroa mig för att någon ska komma och titta på vad jag gör.

Just nu sitter jag och klurar lite på olika belöningar jag kan ha när jag nått mina olika delmål. Jag ska också planera maten för resten av lovet.

Idag hade jag tänkt ta det lugnt, INTE plugga eller söka jobb. Imorgon däremot, då ska jag skicka CV och brev till alla ställen jag kan komma på! Och plugga ska jag också göra. Har ganska mycket att göra. Ångrar att jag lämnade matteboken i skåpet, i skolan, eftersom det är det enda plugget jag faktiskt tycker kan vara rätt kul.



Just nu känner jag mig sjukt uttråkad, och rastlös. Det är inte bra eftersom det ofta innebär att jag äter då...
Nej, nu går jag och gör mig en kopp té och dricker UTAN mjölk.



Kommentarer
Postat av: Minna

Okej, kul :D

2010-02-17 @ 13:13:02
URL: http://controool.blogg.se/
Postat av: mikaela

ett nytt inlägg från dig räddade mig precis från att gå till köket och vräka i mig mat. TACK!=)

2010-02-17 @ 13:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback