En bra dag = en bra start

Igår var en kanondag!! Hade dock varit bättre med ett par mellanmål också.
Träning blev det inte heller igår eftersom jag slutade jättesent och var inte hemma förrän 5 tiden, och jag hade massvis med plugg att göra...

Idag hoppas jag att jag tar tid till lite träning iaf, även om det bara handlar om promenad, pw, yoga, pilates eller vanlig cykling.

Haha, såg nu på klockan och insåg att det tagit mig EN TIMME att äta frukost - är man långsam då? Var ju bara en skål keso&kesella och en kopp té... Nåja, bättre för sakta än för snabbt!

Skriver ett till inlägg ikväll med vad jag ätit. Notera dock att jag inte längre räknar kalorier(to keep sain).



Kommentarer
Postat av: Anonym

det är bättre att äta långsamt eftersom det tar 20 min för kroppen att känna av att den är mätt (:



en fråga , försöker du äta flera måltider om dagen, eller har du det som mål liksom?

2010-04-20 @ 10:12:31
URL: http://caspians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback