Same, but different

I samband med mitt projektarbete kommer jag att starta en blogg där folk kommer att kunna läsa om min väg mot hälsa och en vältränad kropp. Det är ju i princip samma sak som jag skriver här i bloggen(fast här är jag lite mer extrem och ärlig...) men där kommer jag att vara öppen med vem jag är. Där vet ju ingen om mina tidigare(händer dock fortfarande då och då) problem med bulimi och äsun.

Eftersom jag blev sjuk i höstas och inte har tränat så har jag gått upp nästan 10 kilo, min kondition och självkänsla ligger i botten. Jag kommer alltså börja träna och äta nyttigt. Gå ner i vikt på det bästa sätt som finns egentligen. Jag kommer fortfarande att blogga här såklart. Men det är slut med svältmetoder och andra självdestruktiva beteenden. Jag siktar på en hälsosam livsstil som jag ska ta med mig resten av mitt liv. Förhoppningsvis kommer jag på vägen att bli av med min ohälsosamma relation till mat. Jag vill bli av med min ätstörning en gång för alla!

Någon som är med mig?
Någon som vill bryta det onda mönstret, och vill känna sig fri igen?


Kommentarer
Postat av: danni

jag har försökt med det i typ.... 2 år =)

2010-09-12 @ 17:49:28
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Okej. Detta inspirerar mig att ta tag i mitt liv. Jag ska för femhundrade gången påbörja ett ordentligt liv. Tränga. Gå ner i vikt. Sluta hetsa. Sluta svälta mig. Sluta äta socker. Följ mig

2010-09-12 @ 17:49:30
Postat av: Agapi

jag vill! oh gud vad jag vill!

2010-09-12 @ 22:06:16
URL: http://agapimou.blogg.se/
Postat av: titti

jag med. orkar inte med att leva så här mer.. usch

lyckatill!:)

2010-09-13 @ 06:16:40
Postat av: SP

Du är jätteduktig och jag håller verkligen tummarna för att du lyckas! Skulle du vilja skicka bloggadressen till mig? Skulle hemskt gärna vilja följa den sen :)

2010-09-13 @ 14:39:19
URL: http://skinnypeople.blogg.se/
Postat av: a*

skulle vara så skönt! men jag har försökt så många gånger, och det verkar helt enkelt inte fungera.. hur gör man för att det ska hålla egentligen..

2010-09-13 @ 17:28:53
URL: http://serpentsaint.blogg.se/
Postat av: LP

Du kan alltid räkna med mig, cutie. Det vet du.

Jag är på, såklart.

2010-09-14 @ 15:36:22
Postat av: Nea

Jag vill! Jag är på god väg, men de här jävla tankarna dödar mig.

2010-09-15 @ 07:57:30
URL: http://fuckingfake.blogg.se/
Postat av: Kakmonster

Ja! Jag har redan börjat med lite "hälsosammare" livsstil. Det svåra är att hålla det.. Genvägarna lockar ju även om man vet att de alltid slutar i fail=( Nu kör vi!

2010-09-16 @ 10:40:27
URL: http://skinnyfield.blogspot.com/
Postat av: LP

åh haha, sötnos! vi ska till Los Angeles! :D hälsa på hans syrra blandannat i Santa Barbara som pluggar där! :) vart har du varit? åh, det måste vara underbart.. vill bara åka. fast fasar som FAN för resan.. LÅNG som fan och jag är inget fan av att flyga direkt.. usch. Plus röksuget? vad fan gör jag med det? klarar knappt 2 timmar utan cigg liksom.. waah. ;p men det kanske inte är så farligt som man tror? kanske går snabbare än vad man tänker sig? 15 timmar låter liksom inte så härligt.. <3

2010-09-17 @ 16:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback