Skitsvårt ju!!!

Idag har jag dokumenterat ALLT jag har ätit, vägt det och lagt in på matdagboken så jag kan se kalorier, antal protte, kollisar och fett jag fått i mig.

Jag har KÄMPAT med att få i mig allt
, och ändå kommer jag inte upp i tillräckligt många kalorier, då är det ändå frukost, lunch, middag och två mellanmål. Jag har middagen och ett mellanmål kvar som jag måste trycka i mig för att få i mig hyffsat mycket ändå.

1020 kcal. Och jag har kämpat mig upp dit. Sjukt. För ett år sedan skulle jag kämpa för att komma under den siffran. Men jag vill äta ordentlig, jag vill ji bli hälsosam. Synd att det ska vara så jävla svårt bara!!!
Jag vill få i min MINST 1500 kcal/dag men jag kommer inte kunna få i mig mer än de 1020 kcal...
Sjukt... Sjukt......


Kommentarer
Postat av: Alis

Bra att du försöker i allafall :)

2011-01-18 @ 20:01:44
URL: http://skinnyfashion.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Det är jag igen.



Jag vill bara säga att jag är stolt över att du försöker =) Jag finns här och hejjar på dig! Jag vet att du kommer klara det här!

2011-01-21 @ 17:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback