Över!

Nu var kalaset över! Ingen mer mat idag!!
Imorgon blir det andra banor. Kanske hinner jag träna lite innan jobbet till och med!?

Anyways... Har inte mycket att skriva idag eftersom dagen helt enkelt vart katastrofal matmässigt. Men mina kusiner och mina sysslingar är bland dom sötaste ungarna jag någonsin sett! Vart riktigt mysigt idag faktistk!





Vet ni vad jag ska börja göra nu? Begrava mig i information om hälsa, träning. Jag måste få tillbaka dendär drivkraften igen. Herregud, för ett år sedan var mat, träning och hälsa hela mitt liv! Då var jag lycklig♥

I'm off. Ska se om jag hittar någon diet som verkar intressant. Åh, låter underbart! I love it!

Tumblr_l0w31tgiam1qb66x9o1_500_large

Kommentarer
Postat av: Belle

Ge tips osåfall.. känner precis som du. Vad hände med passionen, svälten och lyckan? Ersattes med mat, fett..

2010-08-09 @ 21:26:50
URL: http://throwitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback