I did it!

VARNING! Lång, ointressant text.
Var bara tvungen att skriva av mig.



Jag tog kontakt med honom. Mitt ex. THE ex.
(Nej, jag och min pojkvän har inte gjort slut, och nej jag vill inte bli tillsammans med mitt ex...)

Men ändå. Vi pratade(chattade) lite.. Han var trevlig. Det verkar gå bra för honom. Jag är glad för hans skull. Har varit jobbigt att se honom go down the bad, bad road. Ni vet, slagsmål, droger osv...

Han sa att det var roligt att höra från mig och att vi får höras snart igen. Jag vet inte om det kommer ske.


Den första kärleken är ju alltid speciell
, men kommer den pirriga känslan i magen, som man får när man tänker på honom, någonsin försvinna?

Jag älskar min nuvarande pojkvän(vi har snart vart tillsammans i 2 år, shit!) och jag kan inte se min framtid med någon annan än honom, jag vill ha hans barn, jag gifta mig med honom. Men...

Jag tänker fortfarande på mitt ex. När jag var tillsammans med honom(första gången) så var jag så förälskad att jag aldrig kände hunger. Jag kunde inte äta. SÅ förälskad var jag.
Så var det inte med min nuvarande pojkvän. Hade normala hungerkänslor som alla andra.

Jag drömmer ofta om mitt ex. För några dagar sedan drömde jag att vi träffades i ett klassrum på en bildkurs/matte E prov(drömmar don't make sense!). Vi gick sällskap hem från skolan och jag tog tag i hans hand. Han tittade på mig och jag såg att han var lycklig.
Jag följde med honom hem.
Han sa att han älskade mig. Jag kunde inte säga det tillbaka(i en dröm, jag kunde inte säga det för jag menade det inte!!) Jag bara kramade om honom och sa att jag aldrig kunnat sluta tänka på honom.
Jag kunde inte säga att jag älskade honom. För det gjorde jag inte. Det gör jag inte.

Varför kan jag inte sluta tänka på honom? I mina drömmar säger han hur mycket jag betyder för honom men jag konfirmerar det aldrig. Jag vill inte ha honom, men jag vill att han ska vilja ha mig. Jag vill att han ska tänka på mig lika ofta som jag tänker på honom. Men jag vill inte ha honom.

Kommentarer
Postat av: R

Det är samma sak för mig, jag kan inte heller sluta tänka på min första kärlek. Men det är väll så det är... det är något speciellt..

2011-01-04 @ 15:16:47
URL: http://thedrugofmychoice.webblogg.se/
Postat av: Lea och Lilly

Jag tycker inte alls att texten var ointressant och inte heller för lång, jag orkade läsa hela :)



/Lilly

2011-01-04 @ 18:54:16
URL: http://beingdisordered.blogspot.com/
Postat av: danni. blåmärken i mitt huvud.

långa texter är fina. och du.. jag vet hur det är. man vill att dem fortfarande skall tycka om en och vilja ha en trots att det är slut, men inga känslor till dem, ♥

2011-01-09 @ 13:12:15
URL: http://expectopatronum.blogg.se/
Postat av: LP

Wow girl! shit. Jag har exakt samma "proplem?" som du. Mina gamla "ragg" (inte ens ex) som jag haft på G med och varit RITKIGT kär i, dom kommer aldrig, aldrig att försvinna. Någonsin. Dom kommer alltid att finnas kvar i mitt hjärta. Alltid.



Ibland gör det ont.

För ibland vill man bara glömma och sluta sakna det man hade utan bara njuta av det man faktiskt HAR. Men det är svårt. Svårt som fan. För dom kommer aldrig att försvinna.



Ärrade för livet, är vi ju!



Men men.

Hur är det med dig nuförtiden? jag läste att du går ned nu. Gå ned rätt, sötaste Down. Jag vill inte se att du mår dåligt igen. <3

Tänker på dig.

/ Your LP.

2011-02-02 @ 11:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback