Crazzzy

Helt sjukt vad man uppskattar lediga dagar mer när man jobbar..

Anyways.. Mina tankar har åkt berg- och dalbana senaste dagarna. Men jag vet ju vad jag vill. Jag blir inte nöjd om jag stannar kvar med denna vikten. Jag blir inte nöjd förrän jag gått ner i vikt, och så har det varit i snart (herregud) 3 år.


Jag får helt enkelt kämpa för att gå ner till min målvikt, för att sedan hitta en balans att hålla vikten, och må bra samtidigt.

Sitter nu och planerar(som alltid, haha) för resten av veckan.
Nästa vecka jobbar jag 5 dagar. Då kommer det vara 5 dagar som jag lätt kommer kunna hålla mig borta från mat. Dessutom bränner man över 150 kcal/timme på mitt jobb.. En kompis gick ner 4 kilo på första månaden när han började jobba på donken. Och han försökte ju inte ens att gå ner i vikt.

Dessutom ska jag börja träna nu igen.

Jag ska bli en riktig läckerbit! ;)



Kommentarer
Postat av: LP

Nej du, det förstår jag! jag tycker inte heller det är lika kul att dricka mycket heller numera, mest för att pojken fått mig att inse vilka skador det kan göra. Å andra sidan var jag beredd på det redan från början..



Men det är ju skönt att han går på AA möten och sånt nu, så han ordnar upp allting. Och detdär med släkten.. Jag har hört mycket om sånt. Är man missbrukade av någonting brukar det ha att göra med släkten också. Det påverkar som sören. Som rökning för mig, tillexempel. Alla vänner röker and so does släkten. blir så lätt att man faller ner i samma banor då och tror det är "okej" redan som lietn, liksom.



Hur gick det att träffa pro-ana tjejen? nyfiken!

<3

2010-07-30 @ 12:43:54
Postat av: BENITA

Du kommer säkert bli en läckerbit!

Postat av: Demonic

Du klarar det!

2010-08-03 @ 00:51:13
URL: http://skinnyfied.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback