Soon back to reality

Jag tror inte att jag är ensam om att tycka att det är lättare med maten då man går i skolan, än när man är hemma hela dagarna. Själv. Med massa mat i skåp, fyl och frys...


Kommer sova hos min pojkvän nu fram tills nästa helg. Då kommer jag kunna ljuga och säga här hemma att jag äter där, och när jag kommer dit, säger jag att jag åt hemma.

It's perfect!

Måste försöka komma igång lite smått med träningen också. Även om det inte är mycket. Yrseln kanske blir bättre om jag rör mer på mig? Fast det är klart. Det är ju inte så kul att träna när man känner sig svimfärdig hela tiden.



Måste kila. Hunden kissade precis på govlet. Dags att gå ut och leka i snön med henne nu.


Kommentarer
Postat av: prinsen

vad är det för hund du har? =)

2010-02-22 @ 21:20:42
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback