JAG ÄR KASS!!!

Okej. Visst, jag har aldrig lyckats längre än... ca 2 veckor på ABC-dieten innan, men nu. Galet. Kommer jar bara klara 2. Ikväll ska vi äta middag, paj. Det fick jag veta nu.
Jag kan inte unvika det, och jag inser att dieten inte håller i längden. Jag menar, första faste-dagen skulle krocka med min pojkväns födelsedag. Då GÅR det inte att undvika mat.

Dessutom är det läskigt att bli så satans svimfärdig hela tiden..



Jag hoppas att ni inte blir allt för besvikna på mig. Men jag får helt enkelt komma upp med nya regler -som håller! För man kan ju inte veta i förväg hur det blir med mat när man bor hemma.

Jag får helt enkelt köra
den gamla, hederliga dieten(som alltid funkar) som innebär att träna, äta nyttigt oftare, och i mindre portioner. Och självklart hålla sig undan från sötsaker.


Fan, jag känner verkligen att jag har svikit er. Och ana. Men det funkar verkligen inte. Inte just nu iaf.



Don't hate me.

Jag skriver ett inlägg med mina regler&planer senare idag.
Jag ska försöka börja träna lite nu på lovet också. Förhoppningsvis går det bra, och jag kan börja träna som vanligt igen.


Har förresten minskat ca 1,5 cm runt varje lår. Inte mycket, men det är alltid något. Många bäckar små.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback