Honest

Jag och pojkvän har haft det lite jobbigt senaste tiden.
Glidit ifrån varandra på något sätt, trots att vi träffas varje dag. Igår låg vi i sängen och pratade om massor. Allt. Jag berättade hur jag tolkar det är han säger att han "bara vill att jag ska vara nöjd med min kropp", och att han "säger till om jag blir för smal". Jag sa att jg tolkar det som att han tycker att jag behöver gå ner i vikt.
Han ville att jag skulle vara ärlig och berätta allt.

Jag berättade att jag börjat med ABC. Berättade dock inte hur "lite" kaloriintag det innebär. Han verkade tycka det var helt okej. Men han verkar ändå orolig. Han lovade att inte berätta för någon om hur jag äter, och det vet jag att han inte kommer göra heller.

Vi pratade om hur vi skulle komma närmare varandra igen. Prova nya saker in the bedroom osv. Gå på restaurang, bio, se film.. Bara umgås helt enkelt.



Jag har världens bästa pojkvän.
Jag ska bli världens bästa flickvän.
(världens snyggaste och smalaste också)



Kommentarer
Postat av: cherry

Det låter ju bra, skönt att prata ut med varandra! hoppas ni kommer varandra närmare :) Take care <3

2010-02-11 @ 18:13:17
URL: http://icecherry.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Älskar dina thinspo-bilder, du är så inspirerande!

2010-02-13 @ 09:19:43
URL: http://tearsofanangel.blogg.se/
Postat av: p

Lycka till med allt darlo. <3

När man kan berätta sånt för sin boyfriend, då finns det nog inget viktigare att hålla hemligt. puss

2010-02-17 @ 22:47:45
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback