Förlåt att jag gjorde er så nyfikna!

Ja, förlåt att jag gjorde er så nyfikna. Vill verkligen berätta för er, men om någon jag känner läser detta kommer de fatta direkt att det är jag, eftersom jag tjatat om detta, lagt upp massa bilder på facebook osv.

Åh, svårt är det. Men vi har fått en ny familjemedlem. Så mycket kan jag säga ♥
(haha, okej om någon jag känner läser detta kommer det fatta ändå)






En grej jag tänkt på, och som jag är jävligt glad för - är att jag så gott som, blivit av med mitt sötsug. Jag har alltså varit sockerberoende hela mitt liv, men i november-december försvann det. Så de gånger jag ätit onyttigt så har det nästan alltid varit av vana(julmat, julgodis osv). Trodde inte att detta var möjligt - but here I am.

Imorgon är en ny vecka. Jag ska plugga så mycket att jag inte har tid att äta. Ska nog dricka naturdiet för att få i mig lite nödvändig näring. Har känt mig överdrivet yr de senaste dagarna pga näringsbrist. Smalare känner jag mig iaf inte. Känner mig fetare än någonsin. Det är därför jag inte vågar väga mig. Väntar med det tills nästa delmål ska ha uppnåts. Och det är om.. 2½ vecka ungefär. I will make, without any trouble!


 

 

Förresten.

Kärlek till alla er som kommenterar.

Det värmer mitt hjärta otroligt.

♥Ni är bäst.♥



Kommentarer
Postat av: cherry

åh vad kul med ny familjemedlem :) Jag vill också bli av med mitt sötsug, ITS KILLING ME! stay strong :)

2010-02-08 @ 14:46:54
URL: http://icecherry.blogg.se/
Postat av: cupcake

omg vad skönt att sockersuget e borta :O !

2010-02-08 @ 21:55:32
URL: http://www.cupcakeskcal.wordpress.com
Postat av: c

jag vill vetaaaaaaaaaaaaaaaaa. alltid kul med nya familjemedlemmar. (L)

2010-02-14 @ 21:32:38
URL: http://www.popprinsen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback