Faiaiaiaiaaaail

Så går det när jag inte hinner planera. Fail dag. Orkar inte fortsätta göra mig, ana, och er besvikna.

Imorgon får det bli skärpning. 1 timmes spinning. Morgonsimstur också!

Ska planera klart allt ikväll. Om jag hinner. Min pojkvän är sååå needy. Vi träffas varje dag, sover med varandra varje natt. Ändå tycker han att vi ses för lite. Jo, tjena!
Men det är klart. Jag saknar honom också när jag inte är med honom, men jag behöver space. Och det får jag varken här hemma eller hos honom.

Okej, snacka om att byta samtalsämne.
Nåja. totalfailad dag. Choklad, rostade mackor, knäckebröd och matpaj. Just det - turkisk peppar också... JAG ÄR TJOCK JAG ÄR TJOCK JAG ÄR TJOCK.

Känner hur Mia knackar på min axel.
Hon petar på min feta mage, och visar med sina två fingrar hur jag borde göra. Men nej. Jag är starkare än så. Jag har lovat mig själv, er, LP och min pojkvän att lämna det bakom mig. Det har jag gjort också. Men hon försöker ändå. Hon ger inte upp.
Well, fuck you Mia.


Kommentarer
Postat av: prinsen

jag vet att du klarar det. ._. <3

2010-02-22 @ 21:32:51
URL: http://autumnpromises.blogg.se/
Postat av: LP

<3!

Strong, strong, strong!

2010-02-23 @ 15:40:43
Postat av: E

Du är stark! Du fixar detta <3

2010-02-23 @ 18:21:03
URL: http://skinnypeople.blogg.se/
Postat av: freak

stay strong!!

2010-02-23 @ 18:28:32
URL: http://sandrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback