Sugen!

Har ett otroligt sug att gå över till ICA(tar en halv minut att gå dit) och köpa massa skitsaker.
Men icke sa nicke!
Jag är ju en hälsogudinna, eller hur var det nu?

Istället för att rota bland kakor och rostbröd och äta mig på tok för mätt, så kokade jag ägg och åt 5 st äggvitor. 74 kcal. HA!

Sedan satte jag mig här vid datorn med ett glas coca cola zero och läste massa träningsbloggar. Känner fortfarande lite sug(jag är en boredom eater=äter när jag har tråkigt) så nu ska jag läsa era motiverande bloggar . yay! :)




Vad skulle jag göra utan ert pepp och stöd?
KRAM OCH PEPP PÅ ER!



Kommentarer
Postat av: Miranda

Ät äggulan istället, ger visserligen mer kcal: men inga onödiga och massa protein! (Tro mig, har magrutor och äter 5 ägg om dagen) jagh tror det är dem som gör det. Haha ;)



Kram

2010-05-03 @ 15:30:15
URL: http://www.mybordergirl.blogspot.com
Postat av: Anonym

innehåller äggvitor så lite? :o

2010-05-05 @ 08:39:24
URL: http://caspians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback