Fan också!

Rivstarten gick inte alls som jag hoppats. Eftersom det är så sjukt vidrigt, så måste jag komma upp med en ny plan - annars kommer det bara sluta med massa hets, eller ingen mat alls(och vi vill inget av de två!).

Får helt enkelt ta och planera om och presentera den nya planen här i bloggen. Fan. Jag som var så glad över min planering! Nåja. Nu måste jag iaf hoppa i säng eftersom jag har nationellt prov imorgon som jag måste gå på även om jag mår sämst... Får gå hem när det är klart och missa de sista 2 lektionerna, but I don't care.

Har en officiell blogg.
Som jag funderar på att ta bort. Göra en ny. Senaste tiden i mitt liv har varit sjukt jobbig och deppig. Det har reflekterats i bloggen. Jag vill göra en ny start med en ny blogg där jag kan visa min lycka(om jag lyckas komma ur min depression). På tal om det - fick sms idag med ny tid hos psykologen. Mitt andra möte. Som några sorts "före-möten", så väntetiden dit är ca 6 månader(värdelöst!). Funderar på om jag ska berätta om mitt förhållande till mat. Förra mötet ljög jag då jag sa att jag inte haft något sånt problem.

Längtar tills skolan slutar. Jag klarar inte mer nu. Måste bli hel först. Ja. Jag är inte hel.


jag känner mig vilsen


Kommentarer
Postat av: marines

Jag skulle vilja veta exakt hur mkt den där tjejen tränar och vad hon äter. Tror hon måste kämpa en hel del för att hålla sin kropp så slim. Hon har ju fått barn också!! Vet du om man kan ta reda på det någon stans?:)

2010-05-08 @ 11:48:47
URL: http://Marines.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback