Tack!

Tack för era kommentarer. Behövde det verkligen, och då ställde ni upp! Uppskattar verkligen det, ni är underbara! ♥

Just nu sitter jag med ett 30-tal hälsotidningar(IFORM, Topp Hälsa & Måbra), antecknar, markerar sådant jag tycker är bra att veta, och som jag ska ta till mig. Sitter och funderar, och planerar på hur jag ska ta tillbaka mitt liv. Jag har inget annat val än att faktiskt ta mig i kragen, acceptera att livet inte är en dans på rosor, utan bara göra det bästa jag kan av livet, och må så jävla bra jag bara kan!

Nu ska jag snart sova. Imorgon ska jag skolka. Jag ska ta hand om mig. Bada badkar, hårinpackning, måla naglarna, meditera, mysa&leka med min hund och äta god - men nyttig mat.


Kommentarer
Postat av: J

det låter jättebra det du skriver:) och framförallt att "bara göra det bästa jag kan av livet, och må så jävla bra jag bara kan!" det är så sant så sant så sant, det är PRECIS det man ska göra. jävligt svårt ibland, men det är den tanken man ska hålla fast vid.



ha en skön dag imorgon, du förtjänar det, hoppas du vet det:)

2010-03-04 @ 22:43:01
URL: http://novemberonsdag.blogg.se/
Postat av: danni

DU är underbar!

2010-03-10 @ 14:24:52
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback