Snart helg, så underbart

Gick och la mig strax innan 9 igår, men blev störd(jag vet inte hur många gånger) och är nu skittrött!

MEN

Idag ska bli en bra dag.

Det blir spinning i 75 minuter vilket innebär att jag kommer bränna bort ca 500 kalorier.

Sedan blir det tyvärr ingen träning förrän Söndag, och då blir det spinning, core och pump! 2 timmar alltså. Veckan efter det, kommer det förhoppningsvis bli träning varje dag!

Frukosten blev dock dålig(flingor och yoghurt, typ 400 kcal. wtf?) pga ingen planering... Men idag har jag håltimme i 4 timmar, och då ska jag passa på att planera.



Jag känner mig glad idag. Mycket tack vare era underbara kommentarer.
NI ÄR BÄST!


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Fasen vad duktig du är! Vilka pass på gymmet brukar du köra?

2010-03-11 @ 07:51:33
URL: http://tearsofanangel.blogg.se/
Postat av: skinnylove

duktig du är, undrar precis som isabelle, vad du brukar köra för pass?:)

2010-03-11 @ 17:41:32
URL: http://skinnylove.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback