Hey there!

Imorgon startar tävlingen, och min motivation är på topp! Jag har redan börjat lite smått, men imorgon börjar det -på riktigt. Mitt första träningspass på jag-vet-inte-hur-länge. Vet dock inte hur det kommer att kännas, men jag kommer kämpa på ändå! Nu ska det iaf bli träning varje dag, mer eller mindre.

Kommer nu i börjar att fokusera på att äta små portioner och endast när jag verkligen är hungrig. Inget småätandes, och dricka mycket vatten. Sedan kommer jag sätta mig ner och fixa en ordentlig diet.

När skolan börjar igen ska jag vara ett nytt jag. Jag ska vara the queen of health. Jag ska må bra och se bra ut!!


JAG ÄR PEPPAD!

Imorgon ska jag väga mig, jag ska mäta mig och ta "före" bilder. Förhoppningsvis kan jag om ett par månader visa er för- och efterbild med stolthet.

en liten sneakpeak på mig!




L O V E  TO  YOU♥

Kommentarer
Postat av: -

Hej, jag gillar starkt din blogg! Kepp up the good work! Hur går de för dig med vikt och så?

2010-06-27 @ 23:02:45
URL: http://wannagonnathin.blogg.se/
Postat av: dani

u är så söt.

2010-07-02 @ 20:47:47
URL: http://daniellaskywalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback