ABC - Dag 1 - 500 kcal

Vägde mig förut. 65.7 kg. +/-0 på 6 dagar. Men jag är inte förvånad. Det har vart en sjukt dålig vecka. Förutom idag.

Idag har jag bara fått i mig 43 kcal. Än så länge. Vet inte om jag kommer äta något mer. Även om jag vet att jag borde.
Jag är rädd att om jag väl tar någonting att äta så kommer jag inte kunna sluta.
Jag löper större risk att hetsa om jag är mätt - jo, det är faktiskt så för mig!
Jag får svårare att äta när jag är helt tom i magen.

Idag har jag fått i mig:

* Gurka med krydda
* 1 liter vatten
* 1,5 liten cola zero(i know, it's bad!)

Kommer förmodligen äta någonting mer idag. Kanske inte. Vem vet!? Just nu känns det inte så iaf. Ändå sovdags snart(haha), så blir nog bara 1 liter vatten innan dess..

Imorgon ska jag vara bättre. Ska på arbetsintervju så måste ha någonting i magen då!



http://myanalife.blogg.se/images/2007/kate_moss_05_1191910243_1849901.jpg




UPDATE:

Blev en burk minimajs, en modifast bar och några dietorelle"godisar" så dagens intag landar strax under 200 kcal.



Kommentarer
Postat av: SP

Lycka till på intervjun! Vad är det för jobb du har sökt? :)

2010-07-05 @ 10:38:09
URL: http://skinnypeople.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback