Ursäkta röran!

Bloggen ser lite sisådär ut, men jag ville fixa någonting så snabbt som möjligt.


Eftersom jag tog bort den tidigare bloggen, men samma adress, så krånglar det på bloglovin. När jag provade att följa mig själv, så finns endast de gamla inläggen kvar... Någon som vet vad man ska göra?




Jag hoppas verkligen att alla gamla läsare, OCH NYA, hittar hit. Ni får mer än gärna länka till er blogg, här i en kommentar, så jag hittar er. Ni är ju anledningen att jag börjar blogga såhär igen♥.





Jag skulle bli tacksam om ni hjälpte till att sprida runt detta till andra - att jag börjat blogga igen.


Kommentarer
Postat av: J'

Fin design du har fått nu :)

2010-01-30 @ 21:59:45
URL: http://secretsociety.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback