Vill verkligen, men kommer det att gå hela vägen?

Jag har bevisat för mig själv många gånger, att jag lätt skulle klara av ABC-dieten, men just denna perioden är rätt dum, eftersom det är så jävla många som fyller år! Feb-april fyller nästan 10 av mina närmsta(mig inkluderat) år. Visst, jag kommer kunna undvika efterrätter, men det svåra är om en födelsedag skulle krocka med en faste-dag...


Jag får fortsätta spåna på detta, räkna ut dagarna, när jag äta, resp. inte äta... Annars får jag väl fasta dagen efter födelsedagarna...




Kommentarer
Postat av: LP

SLUTA NU! jag blir ledsen när jag läser det du skriver! snälla sluta. detta ÄR inte hälsosamt, du sa till mig att du skulle börja äta mer när du tränade. Tränar man ska du egentligen äta upp mot 2000 kcal om dagen, om inte mer. Beroende på HUR mycket du tränar. Tränar du inte räcker det du håller dig till 1500 kcal om dagen - och du går ner ändå.



BLI inte skitdålig igen, snälla du.. Jag lovar att du känner dig gladare och lyckligare som hälsosammare. Gör inte misstaget åter igen, snälla snälla down. Jag blir så ledsen..

2010-02-12 @ 15:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback