Till dig, Mia

Hon kommer och utnyttjar oss när vi är som mest sårbara.

Mia

Hej Mia. Första riktiga besöket i år. Jag bad dig dra åt helvete, men du gav dig inte. Jag vill inte ha dig i mitt liv längre. Jag trodde jag skulle kunna få dig förstå det. Men du ger dig aldrig va?
Jag kommer inte ge upp. Du ska ut ur mitt liv. För alltid. Inte ens besök då och då, någon gång varje halvår. Jag vill att du ska försvinna för gott, och ALDRIG komma tillbaka. Fattar du det? Du fick mig att sjunka så jävla lågt idag.
Jag var sårbar, och det utnyttjade du. Jag hatar dig, Mia. Jag hatar dig!!


http://anamiasimone.bloggsida.se/files/2009/04/la_bulimia_1.jpg


Kommentarer
Postat av: rola

gud vad upprörd jag blir av o läsa detta inlägg. vill gärna hjälpa men vet inte hur. vill bara säga att du är stark o kan motstå detta, stay strong! kram

2010-02-24 @ 03:39:28
Postat av: LP

Men snäckan! :(



Skjut den jäveln.

Ut ur ditt liv.

Du behöver inte henne.

Hon förtjänar inte dig

och det vet du om.



Jag blir så ledsen..

2010-02-24 @ 12:43:20
Postat av: Anonym

jag vet att du klarar det. du är så jävla mycket bättre.

finns här om du vill prata, stay strong. <3

2010-02-27 @ 13:29:43
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback