Motivation!

Det finns en person, ni kanske har någon ni känner likadant för. Den personen är den som man alltid känner att man måste vara bättre än.
I mitt fall är det min pojkväns ex.
Jag måste alltid vara bättre och snyggare än henne.
Sitter och kollar på bilder på henne. Vi har olika kroppsbyggnader, men hon ser ändå smalare ut än mig. Jag MÅSTE bli smalare än henne.
Att titta på bilder på henne ger mig mer motivation än någonting annat. Typ.



Har ni också någon sån person? Eller kanske flera?

Vem/vad ger er mest motivation?


Kommentarer
Postat av: Kitten

hade faktiskt samma. inte ex, men en tjej(som ifs är jävligt mycke äldre än mej. typ 15 år äldre än min pojkvän) som ragga stenhårt på honom hela tiden. Hade en bil på henne ett tag. Men så träffade jag henne och då märkte jag att jag är bra mycke snyggare ändå =P och hans andra ex, men hon hade blivit riktigt mullig när jag mötte henne i vintras. så behöver lite ny motivation nu.

2010-02-28 @ 15:58:31
URL: http://tinykitten.blogg.se/
Postat av: Matti

En tjej i min klass som är tunn som ett fucking löv. "Tävlar" lite med henne känner jag ibland. Nu är jag ju fetto men jag kommer att bli smalare än henne. Haha. Då jävlar!

Postat av: alice.

Fånigt nog Lasse Lindh. När jag hetsar och kommer på mig själv och rusar till toaletten skriker det i huvudet. "Åh, tänk om Lasse hade sett dig nu. Ditt svin! Feta äckliga flicka. Spy tills din mage värker, spy tills du inte kan stå."

På nästa spelning ska jag vara så tunn. Jag ska dansa och vara lycklig, efteråt ska vi kramas och han ska få känna mina utstickande revben. Han ska minnas hur äcklig jag var senast vi sågs. Se hur vacker jag blivit.

Det är min största motivation.

2010-02-28 @ 16:19:24
URL: http://sommarregnsdans.bloggplatsen.se/
Postat av: Minna

Jag har en.. En tjej som min pojkvän haft sex med, hon flörtade stenhårt när jag blev tillsammans med honom. Jag tyckte alltid att hon var så söt och så var hon jättesmal, fast det skulle jag aldrig erkänna för min pojkvän, jag har sagt att jag tycker hon är ruskigt ful haha. Fast nu har hon gått upp massa i vikt så jag är lite glad hehe:P

2010-02-28 @ 19:07:45
URL: http://controool.blogg.se/
Postat av: A

Jag har min kompis.

Hon äter hela tiden men så ser hon ut som en pinne ändå. Ibland kan hon få in mig på dåliga vanor, men det som slår mig är att vi inte har samma kropp.

Så då brukar jag sluta upp mitt i ätandet och kolla på henne i hopp om att hon kanske lägger på sig.

Kanske låter taskigt, men det är så det är.

Jag vill se henne med några extra kilon.

Och jag vill se mig med några kilon mindre.

kram!

2010-03-01 @ 00:05:28
URL: http://angapa.blogg.se/
Postat av: E

Jag har också min pojkväns ex som extra motivation, hon har anorexia och är verkligen jättesmal, sist hörde jag att hon har ett BMI på 14. Jag förstår verkligen inte varför han blev ihop med ett fetto som mig när han har varit tillsammans med henne

2010-03-02 @ 16:04:47
URL: http://skinnypeople.blogg.se/
Postat av: caspian - varför får jag inte på mig mina blåjeans?

Min mamma, hon är mycket mycket smalare än mig.

2010-03-06 @ 19:12:46
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback