Morning

Nu är jag, for once, helt ensam hemma. Snart kommer syster och pappa hem med hunden.
Då är det bara vi. Jag och hunden sen.

Hon är bara en bebis, så hon behöver attention heeeela tiden. Men jag kommer skriva ändå. Och planera. Samla krafter för att ta tillbaka kontrollen. Min älskade kontroll

Förresten, vad tyckte ni om tipsen? Säkert inte så mycket nytt, men ingen har lite ont av repetition/påminnelse.


För mig går det inte bra. Jag vågar inte väga mig.

Jag hade inte tänkt väga mig förrän i april, men ju oftare jag väger mig, ju bättre går det. Faktiskt. Men min våg är inte digital, och är skitkass!(jysk 39:-) Nej, idag när det ändå bara är jag och hunden, så kommer jag sätta upp en plan. Jag pallar inte dra ut på det längre, jag måste ta tillbaka kontrollen. När jag och älsklingen har sex, så är det enda jag tänker på, att han inte ska titta på mina feta lår, eller degiga mage.


Funderar också på att sänka mitt mål. Till 50 kg. Vi får se när jag närmar mig målet hur det blir med det. Tills dess får målet vara 52.



Hur går det för er?
Bra hoppas jag


Kommentarer
Postat av: summer

längtar efter att se vad din nya plan blir! behöver lite inspiration. :)

2010-02-16 @ 13:50:58
URL: http://summergirl.webblogg.se/
Postat av: Sarah

För att den är jätte bra och ger inspiration!:) Jag tycker det är roligt att se hur det går för dig och andra! och du verkar vara en go tjej:)

Kram

2010-02-16 @ 17:32:49
URL: http://tranamig.blogg.se/
Postat av: Anonym

det kommer bli bra! failade idag med maten men peppar peppar, bättre ska jag bli!

2010-02-22 @ 20:25:44
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback