Morgon hos babe

Frukostdags. Har gjort en stor kopp chaité, och en portion naturdiet.
Är dock inte hungrig. Än. Har druckit 1 dl naturdiet=20 kcal.
Men kommer dricka upp allt ändå. Behöver näring. Är sjukt trött på att alltid vara yr.


ANYWAY. Ikväll är det melodifestivalen, här i Göteborg. Kommer titta på det hos boyfriend, för då slipper jag undan massa onyttigt snacks som vi har hemma hos oss på lördagar.

Hade tänkt gå promenad idag, men vet inte om det går. Det snöar sjukt mycket, och den orörda snön går typ upp till rumpan.

Är rastlös. Förlåt, men jag kommer inte på mer att skriva nu...

Kommer skriva upp allt jag ätit sedan. Blir nog mestadels naturdiet...



Kommentarer
Postat av: Anonym

SV;åhh tack så mycket:),

tog bort den igår så den finns inte kvar:ppp



dem där naturdiet,känner man sig mätt av dem eller får man abra själva näringen?

förlåt är helt okunnig på sånt här:p

haha kram

2010-02-20 @ 13:01:02
URL: http://whatshappendinmylife.bloggagratis.se
Postat av: alice.

Jag hatar när det snöar såhär mycket. Göteborg har försvunnit under detta täcke.. -.-

2010-02-20 @ 14:51:39
URL: http://sommarregnsdans.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback