Lördag

Har jobbat här hemma idag i ~3 timmar här hemma idag, och tjänat ihop en hel del cash. Har spelat kort med föräldrarna, lekt med hunden. Imorse var jag hos min pojkvän och tittade på OC.

Låter inte mycket, men har haft något att göra hela tiden faktiskt. Har inte ens tänkt på mat idag! :)

Ikväll är det melodifestivalen(jippi!), och jag har sett till att vi inte har något snacks, så ikväll blir det té och lite vindruvor för min del.

Hade planerat min vecka väldigt exakt, men nu blir det lite ändring eftersom ett träningspass krockar med att jag ska följa med en vän som ska göra abort...

På måndag blir det inte bara ny vecka, utan också en helt ny månad -snacka om tid för nystart! Jag ska inte bara försöka gå ner i vikt, utan bli nyttig också! Att tacka nej till tårta och sådant är inte ohyffsat, egentligen. Varför får man för sig att det är det?




Kommentarer
Postat av: Kristina

Att tacka nej till tårta kallar jag för riktig uppfostran <3

2010-02-27 @ 21:17:46
URL: http://anaandalittlemia.bloggplatsen.se
Postat av: skinnylove

nej jag förstår inte det heller, samma sak med all fika och sånt, varför känner man sig så dum när man tackar nej till sånt:P

2010-02-28 @ 19:19:36
URL: http://skinnylove.webblogg.se/
Postat av: caspian - varför får jag inte på mig mina blåjeans?

man ska väl känna sig dum om man tackar JA till tårta? ;) förresten du, får du pengar när du arbetar hemma?

2010-03-05 @ 17:01:27
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback