Jag är ensam

Snart måste jag dra. Jag måste klä på mig, och åka till skolan. Jag vill inte. Jag vill inte visa mig ute förrän jag är smal, och snygg.
Jag har börjat undvika speglar. Till och med mitt ansikte tycker jag har blivit fult - och jag har alltid tyckt att jag vart väldigt vacker(i ansiktet)... Vad har hänt?

Ohwell.. Snart är det lov, och när jag kommer tillbaka så kommer jag vara snyggare. Inte snygg, men snyggare.


Fast egentligen.. Det finns ingen i skolan, vars åsikt jag bryr mig om. Faktiskt. Jag hatar min skola och alla i den!


Har prov idag också. Har pluggar lite - för första gången(typ)... Hoppas att det går vägen nu då också.
Sedan ska jag plugga hela dagen, eftersom jag har prov imorgon också. Då ska jag försvinna in i matematikens värld och glömma allt vad mat heter.


jävlar vilka vadmuskler hon har!


Kommentarer
Postat av: LP

Åh herregud. Är våra pojkvänner soulmates? lika mycket som du och jag är det?



Det är ju galet. Klonade! det är precis så både han och jag resonerar. Det känns som om han vill att man går ner mer, vill ha en perfekt kropp på flickvännen liksom. I don't blame him! men.. Om man nu är ätstörd vill man kanske inte höra sånt liksom. Tänka sånt. Tolka det som så. Dom borde veta bättre och säga emot.



Visst, som du sa. "Du är fin precis som du är". MEN, vi tar inte åt oss och ändå kommer sånna sneakar som "jag hjälper dig gärna, bara du blir nöjd".



Pallar inte att dom inte förstår. Brr. Men ärligt talat skönt att höra att någon känner igen sig! och att det fanns fler pågar som inte vet vad dom ska göra åt det.



<3.

2010-02-10 @ 11:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback