IRRITERAD!

Min morsa har vart på jävla menshumör hela veckan. JAG ORKAR INTE MER!!!!!!!!!!
Alltså jag längtar helt sjukt mycket tills jag kan flytta hemifrån.


Tacos med familjen ikväll. Blir köttfärs och grönsaker för min del, men det lär väl bli en hel del kalorier ändå. Fan.

Nåja, imorgon börjar jag komma in i rutiner igen. Kanske åka till gymmet också. Ja. Får börja dagen med gymmet. Det blir bra. Sedan vara duktig och söka jobb, plugga osv.

Förlåt för att jag är så omotiverande idag.
Är på dåligt humör. Pga mor min, såklart.

Imorgon, när jag tränat lär jag vara mer motiverad, och inspirerad än på riktigt länge!!



Kommentarer
Postat av: Kitten

gud hon är så vacker! även om hon inte är sådär jättesmal.



och ibland behöver manen depp dag, eller få vara allmänt pissed och grinig eller förbannad. Bättre att få de ur sej så vänder de snabbare =)

2010-02-19 @ 18:47:30
URL: http://tinykitten.blogg.se/
Postat av: J

jag längtar också något otroligt mycket efter att få flytta hemifrån kan jag säga! och håller verkligen med om att det är lättare med maten när man går i skolan. jag går ju varken i skolan eller jobbar nu och de dagar jag mest går hemma och söker jobb och sånt är det sjukt lockande att bara gå ut i köket och äta hela tiden..

2010-02-20 @ 10:50:50
URL: http://novemberonsdag.blogg.se/
Postat av: prinsen

alla har dåliga dagar ibland, andas lugnt och peppa tills imorgon. puss!

2010-02-22 @ 21:21:24
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback