Great plans

Nu är det en ny morgon. Efter 2 lektioner, så är det helg. Det är farligt. Eftersom jag vill göra allt för att minska risken att dagens intag går över styr, så ska jag försöka hålla mig borta från mat idag, så gott som möjligt.
Ingen frukost.

Efter skolan åker jag hem, dricker massa té, och åker hem till älskling.
Säger att jag äter hos honom.
När jag kommer dit säger jag att jag åt hemma. Sedan är det fest. Då ska jag inte dricka någonting(too much kcal).







Imorgon ska jag på en fest - och ska jag dricka. Då ska jag ha the time of my life. Ska träffa några av dom mest underbara människorna jag känner. Tyvärr träffar jag dom nästan aldrig. Det ska det bli ändring på!

Jaja, the point is, att jag inte ska äta så mycket imorgon.
Jag säger till mina föräldrar att det är tjejmiddag, så jag kommer äta där - men det är ingen tjejmiddag. Egentligen är det bara en vanlig fest. Tror jag. Om det är tjejmiddag säger jag att jag inte visste det, och att jag åt innan. Då behöver jag mindre alkohol för att bli full = mindre flytande kalorier.

Dagen efter ska jag låtsas må illa, så jag slipper äta då, utan att någon tycker det är speciellt konstigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback