Feels like mondaymorning

Detta känns som måndag för mig. Har bara vart i skolan 1 enda lektion denna veckan. Pojkvännen är orolig för att jag skolkar så mycket. 30% frånvaro... Men jag skolkar ändå.
Har en lång, och ensam håltimme framför mig. Ska passa på att planera ordentligt, men försöka vara diskret, så ingen kan se mig. Sitter i korridoren nu.
Har jag nämnt att jag hatar min skola?

Hann inte äta frukost innan jag åkte till skolan, och nu är det för kallt, och snöigt, för att jag ska orka gå till någon affär för att köpa något att äta. Hittills har jag bara fått i mig en red bull light, och lite ramlösa.

Vet att jag måste äta något mer. Får pallra mig iväg sedan för att köpa en måltidsbar eller nåt. Kommer inte vara hemma förrän vid 5-6 tiden idag.

Förlåt till er, mina älskade vänner,
för att jag varit så inaktiv senaste dagarna. Nu när jag får börja träna igen så kommer jag må bättre, bli gladare, det kommer gå bättre med maten = jag kommer få mer lust och motivation att skriva inspirerande grejer här i bloggen.

Vill att ni ska veta hur mycket era kommentarer betyder. Speciellt nu när jag mår så dåligt. Jävla kaos alltså!

Kärlek till er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback