Better in time

Fasen också! Hade planerat att åka till gymmet innan skolan, men känner mig alldeles virrig i huvudet. Denna jävla yrseln alltså!

Så nu blir det nog ingen skola heller för den delen.

Tar längre tid att ta sig dit&hem än vad själva lektionen är. Haha, det tar säkert dubbelt så lång tid att ta sig dit&hem med tanke på all snö!
Dessutom är den lektionen idrott, så jag pallar inte vara med när jag känner mig on the edge att svimma.



Vill bara klargöra en sak. Min yrsel har ingenting med näringsbrist att göra. Har haft detta i.. Herregud. 3 månader nu. Nej. 3 OCH EN HALV!! Det är sjukt. Är så jävla trött på det. Mina muskler, min styrka, min kondition. Allt är puts väck. Tränade som ett AS innan jag blev sjuk, och var nästan i mitt livs bästa form. Sen fick jag detta.


Idag ska jag bara vara hemma och plugga. Ska lämna in bokrecension på två böcker(som jag inte läst) imorgon. Jippi!

Kommer försöka göra klart det så fort som möjligt, så jag hinner läsa alla drygt 250 olästa inlägg på bloglovin.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan ha Järnbrist "Anemi" Te.x om du står upp för fort och ser svart framför dig så är det ett tecken. Bara att gå till apoteket och köpa duroferon "tror jag det heter" och ta det var 3dje dag. Så du inte får massa biverkningar som jag fick :P

2010-02-22 @ 12:44:01
Postat av: prinsen

oj, vad många olästa! hur många följer du? =)

2010-02-22 @ 21:25:19
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback