Award

Jag har fått en award av My och Raspberry<3

Det som ska göras när man får en award är:
*kopiera awarden från min blogg
*länka personen som du fått den av
*berätta sju saker om dig själv
*välj sju bloggar som du vill ge den till
*länka till dem
*lämna en kommentar i deras blogg med information om att du har gett dem en award.

1. Jag har redan träffat den killen jag kommer att spendera resten av mitt liv med.
2. Jag har en pappa som är alkoholist
3. Jag är självisk i sängen
4. Jag är väldigt bortskämd - fast få vet om det
5. Jag är besatt av att planera allt in i minsta lilla detalj - även om jag inte följer det
6. Jag älskar mina bröst
7. Jag kan musprutta, hihi


Sju bloggar jag vill tilldela award:
Lith
Chmury
J
b
cupcake
Leroy
Skinny love

(meddelar dessa bloggar senare idag, måste rusa till skolan, så jag hinner inte nu)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback