Missförstånd

fick en kommentar angående förra inlägget om att jag skulle satt mig i någon offer position, och jag klämde troligen en nerv hos denne person.

alltså, rubriken "ingen bryr sig" var ironisk(om ingen hade brytt sig så hade jag inte haft 135 följare på bloglovin), och jag ber om ursäkt om det på något sätt förolämpade/kränkte någon av de som inte förstod det...

ja, jag har väldigt många läsare, och jag uppskattar verkligen er - jag hoppas att ni vet det!♥



Ett tips för att göra livet lite enklare;

Ta inte allt så jävla seriöst! ;)


Kommentarer
Postat av: E

Det var ju så uppenbart att det var sarkastiskt menat :D Kul att någon inte fattade det :p

2010-04-26 @ 15:04:28
URL: http://skinnypeople.blogg.se/
Postat av: Samantha

Hej!

Har skapat en blogg och undrar om du kan hjälpa mig med en sak. Jag kan inte få mellanrumm mellan raderna, när jag trycker enter enter och sen skriver en ny rad så hoppar texten upp igen när jag publicerar. Ser så tråkigt ut. Så var det inte förut när jag bloggade :/

Gör du på nåt speciellt sätt för att få mellanrum mellan två rader, nån kod eller så?

Kram

2010-04-28 @ 09:52:30
Postat av: caspian

jag vill fortfarande veta om din riktiga blogg:(

2010-04-28 @ 09:58:38
URL: http://caspians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback